Hier vind je al mijn creaties terug: van scrapkaarten tot andere creatieve uitspattingen!! Have fun!!

maandag 16 april 2012

Nieuwe geld-envelopjes

Goedenavond allemaal, good evening all,

Deze keer kreeg ik de kans om 2 geld-envelopjes te maken.
Eéntje was voor een jongetje dat van voetbal houdt. Het andere voor een tienermeisje dat het liefste kettingskes en armbandjes heeft!
Voor het jongetje vond ik het niet zo moeilijk. Ik kroop in mijn bed, lag er nog wat over na te denken, en .......bingo, het idee was geboren!

This time i got the chance to make 2 money-envelopes.
One was for a boy who loves football. The other for a teenage girl that likes of necklaces and bracelets.
For the little boy I found it not so difficult. I went into my bed, there was still something to think about and.....bingo, the idea was born!

Maar voor het meisje vond ik het al iets moeilijker. Eerst zocht ik een leuk stempeltje waarop een meisje stond die veel kettingen en armbanden aanhad. Ik heb die van een hj-maatje gekregen (waarvoor dank) maar uiteindelijk vond ik het niet zo goed passen op het envelopje. Het idee om zelf een armbandje te maken en eraan te hangen, had ik al vroeg gevonden. Uiteindelijk heb ik nog een fotootje (zwart/wit) afgedrukt van allemaal kettingen om op het envelopje te verwerken.
Na wat zoekwerk is het uiteindelijk toch afgeraakt!

But for the girl I thought it was already something more difficult. First I looked for a nice stamp on which stood a girl who had a lot of necklaces and bracelets. I have been given a stamp of a hj-Buddy (for which thanks) but eventually I found it not so fit well on the envelope. The idea to create a bracelet to hang the envelope, I had already found early. I ended up still a photo (black/white) printed from all chains to handle on the envelope.
After some searching, it is eventually ready!


En........ik heb net gehoord dat ze er alle 2 superblij mee waren!!!
Leuk hé!!

Ik wens jullie allemaal nog een goede nachtrust toe!
Veel liefs
Mie

And … ..... I just heard that they were all 2 super happy.

I wish you all a good night's sleep!
Love
Mie

2 opmerkingen:

  1. Hallo Mie. Wat een leuke envelopjes! Leuk om iemand te vinden die het ook leuk vind af en toe een knipvel te gebruiken! Ik doe allerlei technieken, waaronder ook 3-D. Ik ga je volgen!
    Groetjes, Corrie.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey Corry,

      Bedankt dat je mijn volger wilt worden!!!
      Ondertussen heb ik bij jouw blogje ook eens een bezoekje gebracht en daar zitten ook leuke creaties tussen hoor!
      Dus ik ben ook volger van jou geworden en wie weet kunnen we van elkaar leren hé!

      Vele groetjes
      Mie

      Verwijderen