Hier vind je al mijn creaties terug: van scrapkaarten tot andere creatieve uitspattingen!! Have fun!!

maandag 21 mei 2012

Communiekaart

Goedemiddag,

Na een heel leuk weekend en een schitterend verjaardagsfeest ga ik jullie een communiekaart tonen die ik gemaakt heb voor een heel lief meisje!
Ik ga het wel kort houden vandaag want ik ben ziek!! :-(

Veel liefs
Mie

Good afternoon,

After a very nice weekend and a wonderful birthday party I'm going to show you a communion card I made for a very sweet girl!
I'm going to be brief because I'm sick today!! :-(

With love
Mie




Gebruikte materialen/ Materials used:
- wit papier
- La Blanche: the old world Stack
- K&Company: Wedding collection
- Marianne design bloemen
- lint
- grote bloem van Prima Flowers
- Le Suh: 3D communie
- Bazix karton
- Marianne Design: creatables LR 0116
- Nestabilities labels four S4-190
- tekst op pc (word) gemaakt

Geen opmerkingen:

Een reactie posten