Hier vind je al mijn creaties terug: van scrapkaarten tot andere creatieve uitspattingen!! Have fun!!

vrijdag 29 juni 2012

Bedankingskaartje juf!

Goedemorgen allemaal,

Jaja, de vakantie komt eraan!! Hopelijk krijgen we mooi weer zodat we leuke uitstapjes kunnen maken met de kids. Ze hebben het verdiend, want ze hebben allebei heel goed hun best gedaan op school! Ook de juffen krijgen natuurlijk hun welverdiende vakantie.
Als bedanking voor dit leuke schooljaar heb ik, voor de juf van mijn zoontje, een bedankingskaartje gemaakt. Ik heb daarvoor vrolijke kleurtjes gebruikt!
Het kleedje en haarband van Tilda is gemaakt van hetzelfde papier als het kaartje.

Good morning all,

Yep, the holidays are coming! Hopefully we get good weather so we can make nice trips with the kids. They deserved it, because they both have very well done their best at school!
Also the teachers get their well-deserved vacation, of course.
For this fun school year I created a thank you card, thanking, for the teacher of my son. I used bright colors. The cloth of Tilda and her band made ​​of the same paper as the card.



Op de achterkant van de labels heb ik een bedanking geschreven. On the back of the labels I've written a thanking.


En aan de binnenkant staan alle namen van de kindjes vermeld. And on the inside are all the names of the children listed.


Gebruikte materialen/ materials I used:

- Marianne Design: Flower Power papier
- Marianne Design creatable: LR0116
- Marianne Design creatables: Hearts LR0159
- Marianne Design flowers
- Martha Stewart pons: Floral Lace
- Magnolia: Doohickeys Tilda Lace stans
- Magnolia stamp with balloon
- In Shape nr8 van Crealies
- Rood organza lint

Ik wens iedereen een leuke vakantie toe. I wish everyone a fun vacation. :-)

Grtz Mie

Ps: Trouwens,hoe is mijn engels? Besides, how is my english?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten