Hier vind je al mijn creaties terug: van scrapkaarten tot andere creatieve uitspattingen!! Have fun!!

woensdag 13 juni 2012

Condoleance-kaarten

Hallo allemaal, Hi all,

Leuk dat jullie weer een bezoekje komen brengen!
Deze keer laat ik jullie enkele condoleance-kaarten zien, want die moeten er, spijtig genoeg, ook zijn natuurlijk. Ze komen van Creatief Art: design of Charel Cools.

How nice that you are visiting again!
This time I let you see some condolence cards, as they have, unfortunately, there are. They come from Creative Art: design or Charel Cools.

 



 

Ik blijf nieuwsgierig naar jullie reacties zodat mijn blog kan groeien en bloeien! ;-)
I remain curious about your reactions so my blog can grow and flourish! ;-)
Veel liefs/ Lots of love
Mie

1 opmerking:

  1. Hoi Mie, bedankt voor je bezoekje aan mijn blog! Ben natuurlijk eens bij jou komen kijken. Leuke creaties zie ik hier, ik ga jou ook volgen hoor!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen